coachzone

Projekt unijny

Profesjonalną obsługę klienta trenują uczniowie łódzkich techników, którzy zdecydowali się wziąć sprawy w swoje ręce i po zakończeniu szkoły wejść aktynie na rynek pracy. W tegorocznej edycji w pozyskiwaniu profesjonalnych kompetencji towarzyszy im nasza koleżanka Agnieszka Kluszczyńska – autorka programu i trenerka prowadząca zajęcia.

 

Tematyka kursu:  

 
Moduł I Kim jest: klient i kupujący, efekt halo, pozytywna prezentacja w obsłudze klienta , utwierdzanie klienta w trafności wyboru, referencje, kryteria decyzji zakupu: cena, jakość obsługi, jakość klienta, typy klientów, opisy przypadków do sytuacji wyboru przez klienta,
Moduł II. Warsztat oparty na scenkach trenujących elementy obsługi klienta takie jak: kultura osobista, fachowość, doradztwo, wiedza i uczenie się, praca z materiałem e-book
Moduł III Etykieta biznesowa, savoir vivre w obsłudze klienta, warsztat profesjonalnego makijażu, obsługa, nie służba – granice w obsłudze klienta.
 
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
strony www cms.com.pl